Regim alimentar disociat


O nutritie sanatoasa este astazi foarte importanta. Regimul disociat a fost gandit initial pentru a detoxifica si curata corpul, pentru a reface echilibrul digestiv, dar a devenit cu timpul cea mai indragita forma de nutritie utilizata pentru reducerea greutatii.

Regimul disociat se bazeaza pe consumul cat mai multor produse naturale, brute, neprelucrate si prin combinarea lor astfel incat, la efort minim, sa nu se transforme In grasimi. De exemplu, un pui fript insotit de o salata de cruditati nu ingrasa, dar acelasi pui cu smantana, sos, ciuperci si paine va favoriza, cu siguranta, transformarea tuturor alimentelor in grasimi.

Inainte de a incepe alimentatia conform regimului disociat, ar trebui sa aveti o asa numita zi de trecere. Aceasta poate fi o zi in care sa consumati numai legume, numai fructe sau numai supa de cartofi si legume. Aceasta poate fi gatita din 3 cartofi, 3 cepe, 3 catei de usturoi, 1 bucata de telina si 3 morcovi. Puneti intr-o oala legumele, curatate, bine spalate si taiate marunt, impreuna cu mirodenii proaspete, dupa care umpleti cu apa si lasati sa fiarba acoperit, la foc mediu. Datii gust cu putin concentrat de supa de legume si consumati-o de-a lungul intregii zile. Daca optati pentru ziua de legume, consumati-le crude sau inabusite usor, in ce cantitate doriti. Fructele trebuie mancate proaspete, in cazul in care doriti o zi de fructe. Dupa ora 15.00, puteti consuma si 2 cartofi mici, fierti in coaja. Dupa retetele acestui regim puteti folosi cat de multe fructe doriti, legume, carne, cartofi, taietei integrali sau orez, atata timp cat nu le mancati impreuna.

Fructele si laptele trebuie mancate singure, neasociate. De asemenea, este bine sa evitati consumul de faina alba si produsele rezultate din ea, de exemplu produsele de brutarie dulci sau picante, zaharul si produsele rezultate, conservele, carnea de porc, carnatii, maioneza, grasimile tari (de exemplu margarina), ceaiul negru, cafeaua boabe, pudra de cacao si alcoolul de peste 70%. Tinut corect, regimul disociat va ofera o excelenta ocazie de a pierde din greutate.

Retete disociate

Supa de conopida

Ingrediente: o conopida, 2 lingurite supa concentrata de legume, 2 linguri smantana, 1 legatura patrunjel.

Conopida, curatata si spalata, se taie marunt si se opareste cu 25 ml apa, se condimenteaza cu supa instant si se mai fierbe 15 minute. Compozitia se bate apoi cu mixerul, adaugandu-se smantana. Deasupra se presara patrunjelul taiat marunt.

Sursa: Regim alimentar disociat | Regimuri de Slabit

Anunțuri

Un gând despre „Regim alimentar disociat

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

%d blogeri au apreciat asta: